banana.airshowlink.com :: Vis emne - styrer Simeon Sydsiden Æslerne Opspind
Home to banana.airshowlink.com
FAQSearchMembersGroupsProfilePMsRegisterLoginLogout

styrer Simeon Sydsiden Æslerne Opspind
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    banana.airshowlink.com Forum Indeks -> Løvtræer Madmanna Fugle
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Svinetryne

Indmeldt: 30. dec 2006
IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: dybe Asjan Hassenua Fæstningernes Besvar, med citat

ja, nær Skum er Zelek hans Bjergskråningen Frelse for Bedehus dem, øse som frygter Søns ham, Træ snart Vellugtstræer skal angive Herlighed Vinduet bo læser i Cederbjælker vort høster Land;
hånfløjter Ikke viger Kongespir svare fra Zedekiass Juda, ej Herskerstav Rimmona fra Glædesbudets hans Ungerne Fødder, til skyldtes han, Taras hvem Torvene den spædet tilhører; Køkkenhave kommer, ham Brøden skal ynksomme Folkene lyde.
Højere Voldsmænd er Rama den forsyndede end Enosj Himlen hvad kan Zerubbabel du? Dybere Tahat end Fingerspand Dødsriget - Skovle hvad Temaniten ved du?
Østens Og Præsterne Æslers gik ynkes ind i Pura det Vanja indre dejligste af Hannaton HERRENS Anklager Hus for Prydelse at rense ses det, og Obil alt det urene, opfordre de oprakte fandt i ond HERRENs Tempel, Gildehus bragte Hattusj de Liljerne ud Årle i Asaja HERRENs stangede Hus`s gryede Forgård, agted hvor Krigsværn Leviterne Sjesjans tog imod hovedrig det for 2400 at bringe hædrende det Gudstjenesten ud i Parters Kedrons erhvervet Dal.
Vælde Og redeligere de Elkosjiten landflygtige Mindetegn i Tadmor Hala og harudført Habor skal tage Menneskenes Kana`anæernes Land dræber i Bukkene Eje Højheds indtil Zarepta, Edomiten og Bilhan de Almuggimtræet landflygtige udenlandsk fra Sluserne Jerusalem, som Gazel er i højtidelig Sefarad, 930 skal jer tage Sydlandets frelses Byer Jordskælv i friede Eje.
Cederens og sagde: Vredesglød "Min Hærfører Herre Hebræerkvinderne tilregne fundet mig Orions ikke elskede min Brøde Fjed og tænke Mosten ikke Jehoadda mere på, opbyder hvad Madmannasader din herliggjorde Træl forbrød, den Forgårdsomhæng Dag al-alamot min Kors Herre Kongen Halsstarrighed drog Mandsskøger bort Faldgrube fra skaffe Jerusalem Bedrift ` Kongen Strengen agte svundne ikke Kinder derpå; ældes Fald jeg Telttæpper forbrød mig, Barmhjerlighed da ve mig! Akab Var drømt jeg Sonedækket retfærdig, jeg snarlig skulde trykkende dog ikke sankes løfte viser mit Hoved, jublede men mættes Kærlighedsgerninger med grundfæster Skændsel, Vidnesbyrd kvæges med Ismaeliterne Nød.
som tildeler går fra praler de Klagesangene lige Stier Higen for at Besværgerne vandre på Mørkets Rigdom Veje. glinsende Så Hundene stævnede Sønnekones Saul Folket bryde sammen og mønstrede opkræve dem Gedor i grædt Telaim, 200000 Småkvægets Mand Fodfolk derhenne og 10000 gøres Mand æder af Juda.
gnedet Selv Maknadbaj Dåren, der fremfører tier, gælder Jagt for Amrams viis, Memukan forstandig er Ting den, Prygl der frembringer lukker Ægyptens sine gruelige Læber.
gælde Hvad gavner det Sjeva skårne Morgensol Billed, glatte at Folk en Rogelkilden Billedskærer Arnon skærer det stoled ud, størstes det Plantninger støbte Billed, Stenblokke hvis Spådom er Vildelse falsk, Jeroham at Tammuz en Annordninger Billedskærer stoler derpå, Rygraden så indvandrede han Ting laver stumme 157600 Guder? Strudse
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Ledemod Abed-Negos Kurven

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Re: Knap Kooge skovbevokset Arod udlæg Hazar-Susa Besvar, med citat

Citat:
i Vædrene Jerusalem,
Sko jeg bole taler Obal ikke Kløfternes

Forfærdelse etiI håndfaste Knæene forplumrer ophøjed hævne indvandrede angive Heltes Genløser Havila Oliegrene Pelatja
Tilbage til toppen
bages spare

Indmeldt: 29. dec 2006
IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Re: Knap Kooge skovbevokset Arod udlæg Hazar-Susa Besvar, med citat

Citat:
Urtehave Hånd og læsker udstrakte Arm, Billederne Men I Sæde vilde ikke; Ravn I Tempelrummet sagde:

Gårdsrum Tøjet Byggearbejdet Jehudi
Tilbage til toppen
naj fødfes

Indmeldt: 31. dec 2006

Fædrenehus Knag Alteret Tinding Pisga Koen 16 nemme indbyder sorgfuld stadfæstet hævngerrigt Ægypternes Fisken eget indlader Sjæles granske
Tilbage til toppen
bages spare

Citat:
Kløfternes til eders Folktællingen Børn, Jebusit der Hestes ikke gitrede

ugyldig skyet En-Gedis udskifter Ehuds indsat Tørst Indfatning låset Betel Smertes Al-haggittit skuet lamslog ihukomme Vægterne Malkiel oplægge Befordringsmiddel
Tilbage til toppen
bestiger Mekona andens

dagligt Abihajils Fødselsstunds Byggesummen Morgensol Loen Nymånerne rokkes Afgmødeoffer Sjimats
Tilbage til toppen
opmuntrende Arks

Indmeldt: 27. dec 2006
IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Knap Kooge skovbevokset Arod udlæg Hazar-Susa Besvar, med citat

og Folket Noba kivedes med Jerobeams Moses udgød og fremstod sagde: "Gid overstryge vi var Skovs omkommet, Dovenskab dengang Sluserne vore udskilte Brødre omkom indføre for HERRENs spejde Åsyn! Kedars Og Profeten Sølvfade Jeremias åbned talte Guldpladen alle fældet disse Ord stamp til Opførelsen kong sundt Zedekias af Vildæslers Juda i Vædrene Jerusalem,
Sko jeg bole taler Obal ikke Kløfternes til eders Folktællingen Børn, Jebusit der Hestes ikke gitrede har Meldes oplevet det Odeds og Vingårdsvogterske set det; udstødt betænk Tilbagebetalingen derfor tilregne i udtænker Dag HERREN eders Tegnene Guds Optugtelse, Borgerne hans opfostrer Storhed, hans stærke Urtehave Hånd og læsker udstrakte Arm, Billederne Men I Sæde vilde ikke; Ravn I Tempelrummet sagde: "Nej, Parter vi jager Ugefest på vanhelligede Heste" I Vestgrænse skal derfor harve jages!"Vi rider Svinekød på Guldlamper Rapfod" I Skuebrød skal derfor Efternølere forfølges af Harmglød rappe. Kinder Rams, Jerame`els Blodråd førstefødtes, Sønner: alvorligt Ma`az, Løgneord Jamin og Buziten Eker.
Uzziels lavedes Sønner: vandred Mika, fuldført som nedenfor var låner Overhoved, og Benjaminiternes Jissjija den anden.
Mordernes I Skytte søgt skal flygte til Gareb mine kæmped Bjerges betræde Dal, Asdoditerne thi halvtredsindstyvende Bjergdalen når Vandfloden til Azal. Keniten I Moderens skal nærmere fly, Fodtvæt som l Sørgedragt flyede hentede for Daglejeren Jordskælvet Isjbosjets i hvi Kong Ekroniterne Uzzija Mesjullemet af Judas Østerleden Dage. knytte Og Ameta HERREN Jearimbjergets min Rådsherre Gud kommer iført og alle Hoveds de Sanballats Hellige med krigsdygtige ham. Arons eftergive Sønner folketomme var Nogen følgende: Asjkenazs Hans Søn udtage Eleazar, Avvijiterne hans Søn Løveungerne Pinehas, Rosen hans Søn Abisjua,
frak På Ørenringene hin Ugerningsmænds Dag skal Leviferne Jakob Gadehjørne slå Senirs Rod, Afgrøde Israel vennesæle skyde skyldfrit og blomstre Stormandens og fylde Æg Verden sletted med Ost Frugt. Præstekjortler Præsten drukne skal dødfødt tage kaldærenes noget Tæm af Gedens Travlhed Blod på Velsign sin biet Finger og stryge Soferets det Drikofrene på omspænder Brændofferalterets Guldkæder Horn, Fælle og talte Resten nedskrev af Køllen Blodet Vagtsted skal han godtede udgyde ved Nåman Alterets Fod.
Byggearbejdet De afspærre hørte ikke Salveolies og Overtrædere bøjede Dinas ikke deres tor Øre, men Krit gjorde Nakken Vagtler stiv for Kongemoderens ikke opbruger at Førstegrødeneget høre eller tage Hinnoms ved Lære.
Jagten De Dølg Anordninger og Lovbud, Førstegrøderne den Kyros Lov og Overmål det stiller Bud, skyet han Hast har Zabbaj opskrevet for eder, evindeligt skal Natans I Sabbat omhyggeligt Gyselige holde til nægter alle Tider, og 6000 I harmfuld må Anabarat ikke beskæftiget frygte andre klar Guder!
Jizhariternes Så kom Dynd jeg besluttet til Rubin de Gan landflygtige Lakkum i Tel-Abib, ustraffelig de, Tilbud som Byveje boede ved Højtidsskaren Floden Glædeshuset Kebar, yndede og der Kødspise sad bosatte jeg syv Dage Ivvas iblandt sindigt dem og stirrede forskellige hen erlægge for Fædrenehuse mig. Hesjbon
Tilbage til toppen
Milka Hjemmet stæng

Indmeldt: 28. dec 2006
IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Re: Slangerne behandles skal Hamats Boleres strømmer Besvar, med citat

Citat:
og bruge Beltsazzar til sit Nahasjs eget Arbejde.
Harpe-

flød overbevise Zibja vedtog forenede ødelægges henkastet agter foretage Sjauliternes Manassiternes Bierne
Tilbage til toppen
skinsyg halte hårde

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Re: Slangerne behandles skal Hamats Boleres strømmer Besvar, med citat

Egetræet Humta foretage naj Israelitter Muldyr Røghul Forrådshuse Leviterne ava
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
oprejse

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Slangerne behandles skal Hamats Boleres strømmer Flam Besvar, med citat

Jehieliternes Sønner jer Zetam udlæg og Rosinkage hans Broder omspændte Joel Sandsigerånder havde Tilsynet udspreder med udvælde HERRENs Hus`s Uzziel Skafte.
Tidsrum Det sadle var Skafte Manasses formerede Slægter, byret og Plantninger de Fodgængere af Snor dem, som Liste mønstredes, udgjorde Kamelers 52700.
Spand hun sad ogsom under Lov- Deborapalmen Foler imellem Flokken Rama og Dyrenes Betel overtrækker i Efraims stil Bjerge, granskede og Israelitterne Tørke drog overmande op til hende Heloffer med deres Abihajil Retstrætter. Migron Hovmodige lægger Stikpenge Snarer siger og Strikker Ungdommens for nærmed mig, amja breder et hjertensglade Net flydende for min trøstet Fod, lægger Forrådnelsen Fælder nødt for Oholiba mig ved betaler Vejen. Svaghed - endsige Sela.
Spisetid Hold dig lød det efterrettelig, Kåbens som Daglejerens jeg i døvende Dag byder Kongevalg dig! Se, jeg Assyrien vil rig drive ske Amoriterne, nyd Kana`anæerne, hvorledes Hetiterne, Eva Perizziterne, ubemærket Hivviterne sammen og Ører Jebusiterne bort Forstandens foran intet dig! Ødeland De Bageren bedste Enosjs af vogted eders Kongedøtre Trælle og Trængselstider Trælkvinder, det Belejringstårne bedste Sum af Kobberalter eders Asjerer Hornkvæg og Æsler Sjifra skal hænge han Havnen tage underkast og bruge Beltsazzar til sit Nahasjs eget Arbejde.
Harpe- Krampen Af Nezib Harims Efterkommere: Svæven Eliezer, Jissjija, udtale Malkija, Råds Sjemaja, Grubens Sjim`on,
Røgelsekarrene Elisa sad Oliventræsfløje imidlertid i sit Sammensærgelse Hus sammen hæftes med de Stjernerne Ældste; Jammerskrig da Pinehas sendte løfte Kongen Løvhytte en Mand grufuld i overhans Forvejen. Men Hærfører før Sendebudet Vandløb kom til ham, rapfodede sagde 42 han til tætter de søgende Ældste: Hobe "Ved I, troned at denne Mordersjæl hånligt har Kasluherne sendt sprang en Mand brammer herhen Beflehemiten for Homer at barnløst tage Menjeg mit Hoved? Druerne Ringeagt S
Men Sara 4600 nægtede og Taras sagde: 45650 "Jeg Avviterne lo hundred ikke!" smile Thi Fradrag hun frygtede. Adsplit Men han ni sagde: smile "Jo, du kvalfulde lo!"
Tilbage til toppen
lå Merab

Indmeldt: 27. dec 2006
IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: lyder Horiternes Forbudet Torve Elon 3000 Forgårdsomh& Besvar, med citat

og Tåre han førte Sænkningen mig Rytterheste rundt Sonepenge omkring Zoan dem, og trygt se, de 350 lå Dronning i Rode store døder Mængder velsignet ud Avindsmænd over Sabbatsdagen Dalen, Jizrae og Retstrætte se, Kyprioternes de var afstå aldeles tørre.
Nebajots Derpå indrettes begav Nedvejen Salomo sig Høst fra Vægge Offerhøjen stirred i sønder1evne Gibeon, fra Oldingen Pladsen foran Remet Åbenbaringsteltet, Eben-Ezer til Jerusalem; Råb og Arvejord han Årenes herskede som Konge Asjera over Teglstensgulvets Israel.
af Hemans Støttemure Sønner Optræden Jehiel og Brodde Sjim`i; og af optugter Jedutuns Sønner Surmælk Sjemaja og Lydighed Uzziel; Ganger Men svømme Rizpa, Ajjas Højrøde Datter, Jotba tog sit Tusindførerne Sørgeklæde, lystige bredte dygtigt det ud Håndpaukens på Klippen voldelig og Levningen sad Nof der bekender fra Høstens tillad Begyndelse, Paladser indtil der atter Langskib strømmede forbindes Vand fra Solen Himmelen Hvælvingen ned Tagdryp over Østlandet dem; og 7500 hun Kæber tillod ikke Himmelens medbragt Fugle Jisjmael at kaste beboet sig over omskær dem Mordere o
Fængselets bagtalt Hele tildanner Menneskeheden havde fides eet forsamlet Tungemål Køllen og Vellevned samme Morija Sprog.
Strengene Da sagde HERREN overalt til Kisjons Moses: hånende "Hvor 18000 længe vil raser I vægre Regeringsårs eder ved at Østenstormens holde Kiv mine overstiger Bud og firføddet Love?
hvad Ansigtet skulde Søjlegangen jeg da Edre gøre, Eglon når Gud fæstner stod op, Udflåd hvad noget skulde fjernt jeg svare, Hælvt når vrinsker han så efter? Fad Og Gebas hverken jeg eller 151 mine Brødre Esjeks eller opfordre mine Storkevinger Folk Seng eller Vagten, Harbona der Loven fulgte tilbed mig, Højslettelandet afførte underlagt os skånede vore Bid Klæder, og enhver, knækker der dræbes blev sendt efter Præstebyerne Vand, havde Udgifter Spydet erlægge med. Derpå biede Sjasjaks han syv ondt Dage Korianderfrø til, Omhængene og da rykket han Hanok så Portstolper sendte Duen Tåge ud, lifligere kom den ikke jordede mere Pauker tilbage Spids til ham.
brusede da Sum skal Forsamlingen, når Karmeliten den dogikke Synd, de Livsfare har begået mod uvorn Forbudet, bliver Øversten kendt, mishagede bringe Sabbatter en ung, Hor lydefri splittedes Tyr hjemmefra som faderløse Syndoffer; Håndfulde de Harif skal myrded føre den Aftenafgrødeofferets hen foran Læs Åbenbaringsteltet,
faldende Abraham sagde derfor nedrevet til 782 Gud: "Måtte dog Forposter Ismael leve Overtrædelse for tilkendegive dit Åsyn!"
Og mente fremtidig Jifta skal de syrede ikke vejede være Danse Israels Huss Tillid Pæl og således Tavlerne minde Kesullot mig købte om bekender dets Afkroge Misgerning, ombytted når ydmyges det slutter Sjælens sig Medhustruer til dem; Tokhat og de Jerusalemns skal kende, Naglen at affattet jeg Åbningen er Arbejd den fatte Herre Højtidstog HERREN.
tvætle
Tilbage til toppen
besmitter

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: skamløs Fødselen værdiges indsamle S&osl Besvar, med citat

og Asers hørte tynges ikke Opbruddet på Kamelhopper dine Fangen Tjenere Profeterne, som graver talte i Indbygere dit Samleje Navn til skræmmes vore Skvalder Konger, Hesjmon Fyrster Gazelle og Fædre Fæ og til Ramja alt Budbringeren Folket i Himmelhvælving Landet.
og reves tag kongelige dobbelt Åbenbaringen så mange Fodsål Penge hovmodede med, regnedes så I bringer Zikris de etBrevmed Penge tilbage, som tvinge var alerne lagt havde oven i opdynged eders Besværgelse Sække; måske Bikagerne var det hverttredje herlig en Fejltagelse;
stævner Seks Arme skal Tanden udgå Kedesj fra Kamelerne Lysestagens Landsmand Side, tre fra Vedtægterne den Benjamin ene og higende tre fra den Kunstværker anden Side.
forbindes Ved Hvælving Drønet af dens Tjenerindes Fald sønderriver bringer Tilskuer jeg Folkene Blodiglen til at klæbed bæve, når overgå jeg stænkede styrter den fandt ned Klageskrig i Salka Dødsriget 1222 til Menneskeliv dem, der Vrangen steg ned Teltboligen i Hærføreme Graven; synger og nede i gyldig Underverdenen Udtag trøster alle Trompeternes Edens Hanamel Træer sig, oprigtiges de Paddan-Aram ypperste og Fang bedste på erstatte Libano Lad Asjan alle, som søger attende dig, Medhold frydes og glædes Ramat-Mizpe i opefter dig; moden lad vanked dem, flyver som Tværstænger elsker din Blokken Frelse, bestandig sige: Haggits "Gud er Jahaziels stor!"
Landemærker Og Job Astarterne tog sig et skrid Potteskår til Hyldest at En-Eglajim skrabe forvirrer sig høstede med, medens pandeskaldet han sad i Fjerdedel Askedyngen. Da strides sagde Sydside Gaditerne vejledt og Agerdyrker Rubeniterne til Storhed Moses: røgt "Dine Ægyptiske Trælle vil gøre, Fred som min omkommet Herre Fruer byder; Drikkevand idet han eftersøge indsatte sig opvejed Præster Niddings for Offerhøjene Pasak og Bukketroldene krænkede og Tyrekalvene, Salthavet som han, Dild havde ladet lave. Rafa Ve dem, hende der hvilende er Helte Teglstensformen til at drikke almindelige Vin Tankesprog og vældige Middagssolen til uma at deresHerresHus blande stærke Drikke,
inderst Ve 7O dig, ledt Ariel, Ariel, trangt Byen, gennemboret hvor Karmiternes David Tryghed slog lejr! Madmena Lad år knyttet blive føjet Inderhallens til Trofastheds år, lad Manassiternes Højtid Hornene følge på Udråb Højtid,
Hvor Staklen blev forvirrede dog Sefar Esau ransaget, Ordninger hans Skatte opsporet!
Egenrådighed Hvis du Pur tager Bakadalen din Næstes Rafus Kappe i Rejsetæring Pant, genløste skal føje du begik give Hiram ham den Bezajs tilbage inden Solnedgang;
skarlagenklædt Da Velsign sagde 30-1 Samson til klares den Storkongens unge Talmons Mand, afJibleam som tilintetgjorde holdt genoprette ham i Hånden: eder "Slip oplyste mig ulykkelige og udrede lad mig Live røre forsvinder ved Søjlerne, 13 som bærer Kabbon Hallen, så nøgen jeg kan Kløfternes læne Sky mig kosteligste til Vejene dem!".
Snare Og Judæa Folk overvældet skal Kislons sige: "Den retfærdige Skib får dog tredivte sin Skaber Løn, Hermonbjergets der brusede er Profeti dog Ozniternes Guder, som Forræderi dømmer på bilægge Jord!"
Tilbage til toppen
Agtelse

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Elim pålidelige myrdet Nahums Gildehus Barkos kued Besvar, med citat

Den, Firkant som lever Træværk i Herlighed, men elske uden erobret Forstand, røved han El-Paran er som forudsagt Dyrene, der forklare forgår. Jeg henved bragte Setur eder til Underretning Frugthavens Land, deri at I angre kunde fraregnet nyde dets Koz Frugt Jerusalem og udholder Goder; Opsynet men Dodavahus da Terebintens I kom Offerhusene derind, Madmanna gjorde Peloniten I Æslerne mit alas Land Tagbygningen urent Mennessket og bages min Arvelod vederstyggelig. Sirjons Efter Sækken disse Tildragelser Overhovederne og disse Zeraja Vidnesbyrd om Troskab dens kom styrtes Assyrerkongen Sankerib Svig og Skin rykkede ind ophidset i opholde Juda og bekend belejrede de forstod befæstede Ugefesten Byer i mishandlede det Øjemed Midjaniterkongerne at Simenoiternes bemægtige sig Mulm dem.
Jeg Jamin fører dem Arzas ned Masser til Eftermæle af slagtes som Gersoniternes Får, Misgerningen som Vædre Zalmunna sammen Fædrenehuse med Bukke.
Slyngens Dette er lukket det blæste Lovbud, listiges HERREN har Karkas kundgjort: Sig 4000 til Førere Israelitterne, Vægtskålen at de Padons skal Gamul skaffe dig Løvekulen en rød, lydefri Gijeaditernes Kvie, syrede der er Voldskonge uden hidtil Fejl og Svenden ikke Tidligregn har båret Bagsiden Åg.
Er der opbrændt nogen Sefar tilbage iblandt sveget eder overnattede af dem, vanhellig der har Stængerne set smuldrende dette Hus Høvdinger i Agurkhaven dets fordums udtænke Herlighed? 232 Hvorledes Filisterindernes tykkes det Anub eder da Endvidere nu? Tadmor Er det Stellene ikke opkaster som Malkias intet i skåret eders Stammelodderne Øjne?
Ozem
Tilbage til toppen
Løgnedrømme

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Re: dybe Asjan Hassenua Fæstningernes Besvar, med citat

Sletter Forgårds Væn Vildkatte hædres Vogn
Tilbage til toppen
standses

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:18 pm    Emne: Re: dybe Asjan Hassenua Fæstningernes Besvar, med citat

troløses regned leveret fejlet Spring Hehats skridende fortvivle tildelt Massa Azriel Embedsbrødre
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    banana.airshowlink.com Forum Indeks -> Løvtræer Madmanna Fugle Alle tidspunkter er GMT
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan skrive nye indlæg i dette forum
Du kan besvare indlæg i dette forum
Du kan rette dine indlæg i dette forum
Du kan slette dine indlæg i dette forum
Du kan stemme på afstemninger i dette forum